اس ام اس تنهایی

اس ام اس تنهایی شدید

 

 

.

این بار که دیدمت جلوی باران را نگیر .اشکهای من غصه نیست فقط….
چشمهای من خجالتیست.چشمانم به وقت دیدنت عرق میکنند…

 

 

.

من احساس کرده ام رنج آن دلقک دوره گرد را که اقیانوسی از غرور در دلش موج می زد اما سکه رهگذر خودخواهی آن را می خشکاند …

 

 

.

ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻡ ﭼﻪ ﺭﺍﺯﻳﺴﺖ ﺑﻴﻦ ﺩﻝ ﻭ ﺩﺳﺘﻢ !
ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺑﻪ ﻫﺮﭼﻪ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻢ !

 

 

 

همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ،ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم!

.

میدونی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخندرو به هر کسی میتونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی میرزی که نمیخوای از دستش بدی.

 

 

.

برای امیدم دعاکنیدتازه ازبیمارستان تنهایی بخش دلتنگی مرخص شده بودحالادربیمارستان قلب بستری است عشق نامردکارخودش راکرد.برایش دعاکنید.

 

 

.

اس ام اس تنهایی شدید

 

 

.

سلامتی اونکه فکر کردیم تونستیم فراموشش کنیم اما وقتی خوابشو میبینیم کل روزو پکریم

 

 

.

چه دردیست در میان جمع بودن.ولی درگوشه ای تنها نشستن…

 

 

.

دلم شور میزنه…میترسم صبح که ازخواب بیدارشدم…از قاب عکست رفته باشی …ازتوبعید نیست.

 

 

.

متنفرم از انسان هایی که دیوار بلندت را می بینند
ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند که،
تو را فرو بریزند…!
تا تو را انکار کنند…!
تا از رویـــت رد شـــوند

 

 

.

از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…

 

 

.

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد…
من تو را در قلبم دارم
نه در دنیا …

 

 

.

اس ام اس تنهایی شدید

 

 

.

غروبا دلم میگیره، عکسشو بغل می گیرم
هنوزم مثل قدیما، واسه ی اشکاش می میرم
هنوزم واسم سواله، که چرا تنهام میذاره
من دارم اینجا می میرم، اما اون دوسم نداره..
‘مجید خراطها’

 

 

.

خسته که می شوم سَرم را میان دستهایم می گیرم
آنقدرتکرارت می کنم که بالا بیــاوَرَم
من انتقام زَجــرِتمام لحظه های بی توبودن را
بالاخره از “خود” خواهم گرفت

 

 

.

نهایی یعنی آرامش این که مجبورنباشی هرشب به کسی بگویی:‏”شب بخیرعزیزم‏”‏هی دنیا

 

 

.

مخاطب خاصی ندارد نوشته هایم اما تا دلت بخواهد همدرد دارد داغِ تمامِ نوشته هایم …

 

 

.

عشق را با فکر تو معنا کنم من با حضورت قلب خود زیبا کنم من گر چه آبی در دلم جاری نبوده دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من

 

 

.

مسافرکناریم که پیاده شد
پنجره ای گیرم آمد
باقی مسیر را گریستم…

 

 

.

اس ام اس تنهایی شدید

.

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

 

 

.

دنیا ! نخواستیم یار بی وفا ، تنهایی بهتر
درد تنهایی نخواستیم شفا ، تنهایی بهتر
یک عمر در پی یار باوفا ، با وفا بودیم
اما ندیدیم به غیر از جفا ، تنهایی بهتر . . .

.

منم تنهاترین تنهای تنها
اسمتو می نویسم روی شن ها
باد میاد اسمتو پاک میکنه
کارم شده در این صحرای غمها

 

 

.

یک متن ساده را
صد بار میخوانم و هیچ نمی فهمم اش !!
نگو که <رفتنت> عوارضی نداشت..

 

 

.

گاهى نیاز دارى به یه آغوش بى منت که تورو فقط و فقط واسه خودت بخواد که وقتى تو اوج تنهایى هستى با چشماش بهت بگه… هستم تا هستی …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 اسفند 1392 | 15:1 | نویسنده : ............! |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.